سال جاری حتما واردات خودرو انجام می گردد ، چند دستگاه خودرو وارد ایران خواهد شد ؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت با بیان این که تا سقف یک میلیارد یورو ارز برای واردات خودرو تخصیص داده شده است که با این رقم می توان 70 تا 100 هزار دستگاه خودرو وارد کرد، گفت: حتما سال جاری واردات انجام می گردد.

سال جاری حتما واردات خودرو انجام می گردد ، چند دستگاه خودرو وارد ایران خواهد شد ؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، عبداله توکلی اضافه کرد: قانون ساماندهی خودرو در خرداد سال جاری ابلاغ شد و مصوبه هیئت وزیران نیز برای آیین نامه اجرایی واردات، در شهریورماه به تصویب رسید، هم اکنون مانع خاصی برای واردات خودرو وجود ندارد و حتما سال جاری واردات انجام می گردد.

وی با بیان اینکه مقدار خودروهای وارداتی به توان مالی شرکت های واردکننده بستگی دارد تاکید نمود: پیش بینی می کنیم تا 100 هزار دستگاه وارد گردد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا سقف یک میلیارد یورو ارز برای واردات خودرو تخصیص داده شده است که با این رقم می توان 70 تا 100 هزار دستگاه خودرو وارد کرد.

توکلی ادامه داد: اهرم افزایش کیفیت در صنعت خودروسازی، بحث رقابت پذیری است و هر چقدر ما صنعت را به سوی رقابت پیش ببریم می توانیم به افزایش کیفیت برسیم.

توکلی گفت: زیرساخت های لازم برای واردات خودرو فراهم و رایزنی های لازم در حوزه های استاندارد، محیط زیست و سایر دستگاه های مرتبط نیز صورت گرفته است. در حال حاضر خودروسازان برای انتقال فناوری نیز با شرکای خارجی خود در تعامل هستند و در آینده ای نزدیک شاهد حضور خودروهای وارداتی خواهیم بود تا بازار خودروی کشور به سمت رقابت پیش برود.

منبع: همشهری آنلاین

به "سال جاری حتما واردات خودرو انجام می گردد ، چند دستگاه خودرو وارد ایران خواهد شد ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری حتما واردات خودرو انجام می گردد ، چند دستگاه خودرو وارد ایران خواهد شد ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید