اخبار اقتصادی

برترین هتل های ایروان

انتخاب هتل و اقامتگاه همیشه یکی از دغدغه های اصلی مسافران بوده و هست. اگر راهی ایروان، این شهر تاریخی و مرکز ارمنستان، هستید و همچنان بین هتل های متفاوت شهر سرگردانید، این فهرست به یاری شما می آید. در ادامه می توانید 6 مورد از برترین هتل های ایروان را با...

23 آذر 1401

سال جاری حتما واردات خودرو انجام می گردد ، چند دستگاه خودرو وارد ایران خواهد شد ؟

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت با بیان این که تا سقف یک میلیارد یورو ارز برای واردات خودرو تخصیص داده شده است که با این رقم می توان 70 تا 100 هزار دستگاه خودرو وارد کرد، گفت: حتما سال جاری واردات انجام می گردد.

13 آذر 1401

درخواست سالانه 1250 پرستار برای گواهی مهاجرت

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه های آینده که آنالیز اسناد به وسیله بیمه ها انجام گردد مقدار دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آن ها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را تشریح کرد.

9 آذر 1401

چرایی نوسانات در بازار خودرو، تسهیلات تکلیفی و بانک های ورشکسته!

صفحه نخست روزنامه های مالی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.

8 آذر 1401

رحمان عموزاد چشم در چشم یزدانی: در فینال کشتی نمی گیرم!

در جریان ملاقات فینال حساس لیگ برتر کشتی آزاد که میان دو تیم بانک شهر و پتروپالایش تاکستان و با حضور چهره های سرشناس کشتی ایران و روسیه برگزار گردید، تیم بانک شهر با سرمربیگری رضا یزدانی برابر حریف با نتیجه 5 بر 5 و اختلاف امتیاز فنی میلیمتری، بازنده شد...

29 آبان 1401

ایران توان صادرات 15 میلیارد دلاری به ترکیه را دارد

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه گفت: ایران از توان صادرات 15 میلیارد دلاری به ترکیه برخوردار است، اما در حال حاضر تنها 2.5 میلیارد دلار از کشورمان به بازار 300 میلیارد دلاری ترکیه صادرات انجام می شود.

26 آبان 1401

در قشم از 29 آبان شهریماست!

خبرنگاران: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم شهریما اطلاع داد.

25 آبان 1401

اجرای عملیات اصلاح شبکه برق 93 روستای استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: سال جاری در قالب طرح بهارستان، عملیات اصلاح شبکه برق 93 روستای این استان اجرا می گردد.

24 آبان 1401

30 حمایت نو وزارت ارتباطات از کسب و کار ها در فضای مجازی ، پلتفرم های ایرانی ظرفیت خود را نشان داده اند

وزیر ارتباطات گفت: باید به صورت ملی از کسب و کار های مجازی حمایت کرد، بنابراین نیازمند عزم و اراده همه نهاد ها و دستگاه ها هستیم.

11 آبان 1401

سرعت ساخت مسکن ملی، کم است یا مطلوب؟

درحالی که برخی کارشناسان مدعی هستند سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن کند شده و قیمت ها افزایش یافته اما آمارها حاکی از افزایش سرعت اجرای پروژه ها در بسیاری از شهرها است.

8 آبان 1401

هشدار بزوس درباره شرایط هولناک اقتصاد آمریکا

بنیانگذار شرکت آمازون هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است در حال حرکت به سمت یک رکود شدید باشد چرا که نرخ تورم فزاینده باعث مسائل زیادی خواهد شد.

30 مهر 1401

قبل از خرید لپ تاپ این 10 نکته را رعایت کنید

لپ تاپ ها به دلیل سهولت در جابه جایی گزینه مناسبی برای کار یا استفاده شخصی هستند، اما قبل از خرید این وسیله باید نکاتی را رعایت کنید.

28 مهر 1401

شهردار تهران: منطقه ها 18 و 19 ظرفیت شهرک سازی دارند

شهردار تهران گفت: منطقه ها 18 و 19 اقتضای شهرک سازی دارد و می توان بنیان نو برای شهر گذاشت تا فاصله جنوب و شمال را کاهش داد؛ این مساله می تواند به تامین مسکن نیز یاری کند و درباره مسکن سازی با مجموعه های مختلف در حال همکاری هستیم.

28 مهر 1401

خانی: تصمیمی برای فراوری فصل نو زوجی نو گرفته نشده ، برنامه خودمونی با موضوع خانواده روی آنتن می رود

تهیه کننده برنامه زوجی نو گفت: بنابر تصمیمات مسئولان شبکه سه سیما، قرار نبوده که برنامه زوجی نو در این مقطع زمانی فراوری گردد. این نکته را بنابر تجربه 20 ساله مطرح می کنم که هیچ برنامه ای در سازمان صدا و سیما متکی به افراد نیست.

23 مهر 1401

ابداع داربست مبتنی بر هیدروژل برای مهندسی بافت ماهیچه اسکلتی

به گزارش خبرنگاران، از دست دادن شدید ماهیچه های اسکلتی قابلیت بازسازی طبیعی بدن را دچار مشکل می نماید و به ناتوانی دائمی و ایجاد بار مالی قابل توجهی منجر می گردد.

19 مهر 1401

اقتصاد و درآمدزایی، قطعه گم شده جورچین توسعه روستایی

استاندار کردستان گفت: اقتصاد و ایجاد اشتغال و درآمدزایی در روستا ها حلقه های مفقوده ای هستند که برای آن باید کوشش گردد.

16 مهر 1401

15 نکته کاربردی برای پس انداز کردن پول

اگر می خواهید تنها با 15 نکته بسیار کاربردی، یاد بگیرید که چگونه می توانید پول خود را به برترین شکل ممکن پس انداز کنید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

14 مهر 1401

می توان از شر افکار ناخواسته رها شد؟

آیا می توان افکار ناخواسته را از بین برد؟ جواب کوتاه این است: شاید. ولی آیا اینکه انجام این کار، در درازمدت توصیه می گردد یا خیر، موضوع پیچیده تری است.

13 مهر 1401

تاثیر اقلیمی منفی بیت کوین حالا بسیار بدتر از چیزی است که قبلا فکر می کردیم

محققان در ایالات متحده محاسبه نموده اند که، بدنام ترین ارز دیجیتال برای تغییرات اقلیمی که حتی خسارت آن از فراوری گوشت گاو هم بیشتر است و تقریباً به مقدار نفت خام زیان بار است، بیت کوین است.

8 مهر 1401

بیش از 16 هزار اشتغال سال جاری در سیستان و بلوچستان ثبت شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اندازه تعهد اشتغال سال جاری در استان 28 هزار شغل بود که تا به امروز 16 هزار و 504 شغل در سامانه رصد ثبت شده که بیانگر تحقق 60 درصدی در این زمینه است.

7 مهر 1401
تعداد: (319)