خبرنگاران دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ملزم به دادن تست کرونا هستند

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، یاسوج- خبرنگاران- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم به همراه مراقبان و ناظران این استان قبل از حضور در جلسه های امتحان ملزم به دادن تست کرونا هستند.

خبرنگاران دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ملزم به دادن تست کرونا هستند

ایوب رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بازسازی ساختمان گفت: این افراد باید در سامانه ملی سلامت وابسته به وزارت بهداشت نیز نام نویسی نموده تا در صورت وجود موارد مشکوک ابتلا به بیماری کرونا غربالگری شوند.

وی اضافه کرد: تست کرونا در ورودی تمامی حوزه های امتحانی از مراقبان، ناظران و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد گرفته می گردد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: برگزاری تمامی امتحانات در این استان با رعایت کامل مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مراقبان، ناظران و دانش آموزان است.

رضایی عنوان نمود: استفاده از ماسک و دستکش هنگام برگزاری امتحانات نیز از سوی مراقبان، ناظران و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد لازم است.

وی ابراز داشت: میزان فاصله مکانی بین دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه های امتحان باید حداقل یک متر و 80 سانتیمتر باشد.

رضایی گفت: تمامی حوزه های امتحانی کهگیلویه و بویراحمد قبل و پس از برگزاری امتحانات علیه بیماری کرونا ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

افزون بر 161 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ملزم به دادن تست کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ملزم به دادن تست کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید