خبرنگاران اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه کردستانی در شبکه شاد غنی سازی می شود

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، سنندج - خبرنگاران - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه با ایجاد فضای مناسب، جذاب وهدفمند در شبکه مجازی شاد غنی سازی می شود.

خبرنگاران اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه کردستانی در شبکه شاد غنی سازی می شود

خلیل رنجبر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ بازسازی ساختمان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به سلامت دانش آموزان، کلاس های اوقات فراغت بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی شاد برگزارخواهد شد.

وی غنی سازی اوقات فراغت را یکی از مهمترین فرصت های تربیتی اعلام نمود و گفت: برنامه های اوقات فراغت با شعار هرخانه یک پایگاه تابستانی، هر دانش آموز یک مهارت در بستر شبکه آموزشی دانش آموزی شاد آغاز می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت در کمک به ارتقا و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و استمرار فعالیت های آموزشی و پرورشی در ایام تابستان گفت: با هدف توسعه مهارت های خودآگاهی، مدیریت هیجان، حل مسأله، ایجاد همدلی و برقرای ارتباط مؤثر ، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه از هفته دوم تیرجاری آغاز وتا انتها مرداد در فضای مجازی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی مهارت آموزی، ایجاد شور ونشاط، استعدادیابی، پرورش وتقویت خلاقیت ونقاط قوت دانش آموزان با نیازهای ویژه را از مهم ترین برنامه های اجرایی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اعلام نمود.

رنجبر گفت: با تقویت مهارت های دانش آموزان با نیازهای ویژه صرفنظر از محدودیت آنها می توان توانمندی ها وظرفیت های ارزشمند در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری وادبی را در آنان به شکوفایی رساند.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه دارای نیازهای روحی، ذهنی وجسمی خاصی هستند افزود: اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت یک اصل مهم در نظام آموزش وپرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

در سال تحصیلی جاری هشت هزار دانش آموز با نیازهای ویژه (استثنایی) در مدارس عادی و مراکز آموزشی ویژه استان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه کردستانی در شبکه شاد غنی سازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اوقات فراغت دانش آموزان با نیاز ویژه کردستانی در شبکه شاد غنی سازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید