خبرنگاران کرونا به نیمی از روس ها خسارات اقتصادی وارد کرد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، مسکو - خبرنگاران - براساس نظر سنجی اجرا شده در روسیه، حدود 50 درصد شهروندان روسی در همه گیری ویروس کرونا دچار صدمه اقتصادی شده اند.

خبرنگاران کرونا به نیمی از روس ها خسارات اقتصادی وارد کرد

به گزارش روز چهارشنبه وبلاگ بازسازی ساختمان براساس این نظر سنجی ها که توسط پلتفرم مالی جبهه مردمی روسیه و سرویس آنلاین دکتر اجرا شد، حدود 50 درصد شهفرایندان روسی متحمل خسارت و زیان شدند اما درآمد حدود 42 درصد شهفرایندان همچنان بدون تغییر باقی مانده و وضعبت مالی دو و نیم درصد شهفرایندان بهبود یافته است.

در اثر همه گیری کرونا بیش از هفت درصد روس ها شغل خود را از دست داده اند 10 درصد حقوق خود را دریافت ننموده و کارفرمایان هم شروع به اخراج کارکنان خود نموده اند.

در همین حال 53 درصد روس ها اظهار داشتند که کارفرمایان هزینه های خود را کاهش داده اند و منتظر خاتمه شیوع ویروس کرونا هستند.

تقریباً 71 درصد معتقدند که 10 درصد شرکت ها از موج دوم ویروس کرونا از بین خواهند رفت اما 70 درصد مطمئن هستند که شرکت های مالی آنها کاملاً با شرایط جدید سازگار شده اند و قادر خواهند بود برای مدت طولانی در شرایط فعلی کار نمایند.

ویروس کرونا تغییراتی را در زندگی بسیاری از روس ها ایجاد نموده است. به طوری که 46 درصد از شهفرایندان به فکر آموزش و کوشش مجدد هستند و 9 درصد نیز این فرایند را شروع نموده اند. حدود 28 درصد در فکر کسب و کار جدید هستند که 9 درصدآنها اولین قدم های خود را در این راستا برداشته اند.

میخائیل پلی، بنیانگذار و رئیس پلت فرم کسب و کار روسیه به عنوان مجری این نظرسنجی، گفت: در خصوص شرکت های کوچک و متوسط (SME)، مهمترین شرط بقای آنها، بازسازی سریع فرآیندها و جستجوی مدل های جدید تجاری است.

بر اساس گزارش ستاد مبارزه با کرونا در روسیه در شبانه روز اخیر 491 نفر در این کشور بر اثر کرونا جان سپرده اند تا مجموع مرگ بر اثر کرونا در روسیه به 37 هزار و 31 نفر برسد و 24 هزار و 326 نفر بیمار جدید شمار افراد مبتلا شده به کرونا در روسیه به 2 میلیون و 138 هزار و 838 نفر رسید.

افزایش شدید مبتلایان به کرونا در روسیه و همچنین بالا رفتن آمار مرک و میر مقامات روس را به شدت نگران نموده است و ممکن است محدودیت های شدید در این کشور یزودی اعمال گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا به نیمی از روس ها خسارات اقتصادی وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا به نیمی از روس ها خسارات اقتصادی وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید