کسب و کار

آیا هواوی می تواند سنگرهای اپل در بازارهای بین الملل را تسخیر کند؟ ، نگاهی به سنگ های پیش روی غول فناوری چین در سال 2019

طی روزهای گذشته در خبرها خواندیم که هواوی به عنوان یکی از سرشناس ترین غولهای فناوری چین پیروز به رکورد شکنی و فروشی خیره کننده شده است، این موضوع باعث شده برخی تحلیلگران به این موضوع توجه کنند که آیا هواوی می تواند جایگاه اپل در بازارهای جهانی را به نام...

27 آذر 1401

درخواست سالانه 1250 پرستار برای گواهی مهاجرت

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه های آینده که آنالیز اسناد به وسیله بیمه ها انجام گردد مقدار دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آن ها خواهد بود، آخرین جزئیات اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را تشریح کرد.

9 آذر 1401

همه چیز درباره نول کارت دبی و انواع آن

نول کارت چیست؟ اگر قصد سفر به دبی را دارید، در راهنماها و نکات سفر حتما با حمل و نقل شهری دبی با نول کارت آشنا شوید. دبی شهر پیشرفته ای است و خدمات حمل و نقل عمومی در این شهر، با وسایل حمل و نقل مدرن انجام می گردد. اگر بخواهید هزینه های سفر خود را کاهش دهید،...

3 آذر 1401

در قشم از 29 آبان شهریماست!

خبرنگاران: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم شهریما اطلاع داد.

25 آبان 1401

تعدادی از بلیتهای سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است

ایسنا/ براساس اخبار منتشر گشته، تعدادی از بلیتهای سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است.

18 آبان 1401

30 حمایت نو وزارت ارتباطات از کسب و کار ها در فضای مجازی ، پلتفرم های ایرانی ظرفیت خود را نشان داده اند

وزیر ارتباطات گفت: باید به صورت ملی از کسب و کار های مجازی حمایت کرد، بنابراین نیازمند عزم و اراده همه نهاد ها و دستگاه ها هستیم.

11 آبان 1401

جلوگیری از فعالیت فروشگاه های غیرمجاز صنایع دستی در استان سمنان

صفاخواه گفت: فروش صنایع دستی در استان سامان دهی و از فعالیت فروشگاه های غیرمجاز صنایع دستی، با هدف حمایت از هنرمندان این حوزه، جلوگیری می گردد.

4 آبان 1401

ابزارهای تازه مایکروسافت از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر استفاده می نمایند

مایکروسافت در کنار کامپیوترهای سرفیس، از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبدیل متن به تصاویر رونمایی کرد. این ابزارها از همان تکنولوژی هوش مصنوعی به کار گرفته شده در سیستم مشهور DALL-E 2 بهره می برند.

21 مهر 1401

اقتصاد و درآمدزایی، قطعه گم شده جورچین توسعه روستایی

استاندار کردستان گفت: اقتصاد و ایجاد اشتغال و درآمدزایی در روستا ها حلقه های مفقوده ای هستند که برای آن باید کوشش گردد.

16 مهر 1401

15 نکته کاربردی برای پس انداز کردن پول

اگر می خواهید تنها با 15 نکته بسیار کاربردی، یاد بگیرید که چگونه می توانید پول خود را به برترین شکل ممکن پس انداز کنید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

14 مهر 1401

اشتغالزایی برای 50 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: مراکز رشد حوزه هنری استان برای 50 نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر اشتغالزایی کرده است.

9 مهر 1401

بیش از 16 هزار اشتغال سال جاری در سیستان و بلوچستان ثبت شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اندازه تعهد اشتغال سال جاری در استان 28 هزار شغل بود که تا به امروز 16 هزار و 504 شغل در سامانه رصد ثبت شده که بیانگر تحقق 60 درصدی در این زمینه است.

7 مهر 1401

انویدیا از کارت های گرافیک RTX 4090 و RTX 4080 رونمایی کرد

شرکت انویدیا بعد از مدت ها انتظار، از کارت های گرافیک سری RTX 40 رسما رونمایی کرد. کارت گرافیک RTX 4090 با قیمت 1599 دلار راهی بازار می گردد و کارت گرافیک RTX 4080 با قیمت پایه 899 دلاری به دست کاربران می رسد. هر دو کارت از پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری نو Ada Lovelace...

1 مهر 1401

دست از شمردن دقایق تشویق ایستاده حضار در جشنواره ها بردارید

برگزیدگان جشنواره فیلم ونیز اعلام شدند و این جشنواره به انتها رسید. اما فصل جشنواره های سینمایی تازه آغاز شده است و باید منتظر رویدادها، جنجال ها و حواشی آن ها نیز باشیم؛ که از راه برسند و شبکه های اجتماعی و بخشی از زندگی روزمره ما را به خود اختصاص دهند....

23 شهریور 1401

معرفی هتل 3 ستاره اوختینسکایا در سنت پترزبورگ

هتل اوختینسکایا سنت پترزبورگ | Hotel Okhtinskaya Saint Petersburgدر این هتل 3 ستاره، منظره ها دیدنی از رودخانه نوا قابل دیدن است که حس بسیار دلچسبی را در شهر سنت پترزبورگ فراهم می آورد. هتل اوختینسکایا سنت پترزبورگ در فصل تابستان، ترانسفر رایگان از ایستگاه قطار موسکوسکی...

13 شهریور 1401

افتتاح ساختمان باشگاه ملوانان بندر نوشهر در هفته دولت

مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران از بهره برداری ساختمان باشگاه ملوانان منطقه ویژه مالی بندر نوشهر در هفته دولت اطلاع داد.

5 شهریور 1401

امسال چه تعداد شکارچی متخلف دستگیر شده است؟

تهران (پانا) - یگان حفاظت محیط زیست تهران خبر داد امسال تا به امروز 58 شکارچی متخلف دستگیر شدند.

4 شهریور 1401

خبر مهم میرکاظمی برای حقوق کارمندان ، کارمندان تا چه زمانی منتظر باشند؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه باید منابع افزایش حقوق کارمندان مشخص شود تا به افزایش پایه پولی و تورم منجر نشود، گفت: این موضوع در حال بررسی است و احتمالاً در شهریور در مورد آن تصمیم گیری صورت بگیرد.

2 شهریور 1401

میرسلیم: واردات خودرو به وسیله خودروسازان داخلی ایرادی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره راهکارهای کاستن از قیمت خودرو داخلی تا 20 درصد، توضیحاتی ارائه داد.

2 شهریور 1401

توصیه هایی برای مهار چاقیِ کودکان

اضافه کردن مالیات بر ارزش افزوده به محصولات غذایی ناسالم که در حال حاضر شامل آن نمی شوند مانند کیک ها یکی از توصیه ها برای مهار چاقی بچه ها است.

30 مرداد 1401
تعداد: (165)