خبرنگاران کوهنورد اعزامی از فارس سکوی سوم دنیا را فتح کرد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شیراز-خبرنگاران- علی قره غیبی دونده کوهنورد اعزامی از هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان فارس سکوی سوم رقابت های جهانی دو کوهستان که در ترکیه برگزار گردید را فتح کرد.

خبرنگاران کوهنورد اعزامی از فارس سکوی سوم دنیا را فتح کرد

رییس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان فارس یکشنبه با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ بازسازی ساختمان اعلام نمود: قره غیبی چهاردهم فروردین ماه 1400 در رقابت های جهانی اولترا تریل آلانیا ترکیه در دسته 48 کیلومتر با عنوان ماراتن کوهستان شرکت کرد و به این مقام ارزشمند دست یافت.

حمید رضا ایزدی ادامه داد: این ورزشکار اعزامی از فارس در مجموع با ارتفاع 2 هزار و 690 متر در مدت زمان پنج ساعت و 14 دقیقه طی کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

وی افزود: در این پیکار ها 72 دونده کوهستان شرکت داشتند و مدت زمان در نظر گرفته شده 10 ساعت و نیم اعلام شده بود که قره غیبی با پشت سر گذاشتن نیمی از زمان معین شده به این مقام دست یافت .

ایزدی گفت: در انتها دسته 48 کیلو متر هکتور هینز از انگلستان با زمان چهار ساعت و 39 دقیقه مقام نخست کسب کرد، آندریاس اولیویا اسکولو از پرو با زمان چهار ساعت 58 دقیقه نایب قهرمان شد و علی قره غیبی هم با زمان پنج ساعت و 14 دقیقه عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین حسین نیرومند دیگر دونده کوهستان که به صورت آزاد از استان فارس در این رقابت ها شرکت نموده بود به مقام پنجم دست یافت .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کوهنورد اعزامی از فارس سکوی سوم دنیا را فتح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوهنورد اعزامی از فارس سکوی سوم دنیا را فتح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید