خشم شهروندان تگزاسی: ترموستات های هوشمند با دخالت شرکت های توزیع انرژی، دمای خانه ها را 4 درجه بالا بردند!

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، در فضای مجازی کاربران ایرانی، لطیفه ها در مورد حساسیت پدرهای خانواده در مورد مصرف برق زیاد به واسطه استفاده زیاد از کولر و تجهیزات برودتی زیاد است. اما جالب است بدانید که برخی شهروندان تگزاسی هم متوجه شده اند که اختیار کنترل دمای منزل خود را از دست داده اند!

خشم شهروندان تگزاسی: ترموستات های هوشمند با دخالت شرکت های توزیع انرژی، دمای خانه ها را 4 درجه بالا بردند!

برخی از ما، عادت داریم که حتی در ماه های اوج مصرف هم بی اعتنا، برق زیاد مصرف کنیم و معمولا درخواست های صرفه جویی در مصرف انرژی، با بی اعتنایی ما روبرو می شوند.

البته اینجا من نمی خواهم وارد این بحث شوم که خاموشی ها یک ماه پیش یا احتمالا در پیش رو تا چه حد به اتلاف انرژی در خانه ها ما روبرو هستند و تا چه حد به توسعه یافتن محدود تولید انرژی و اتلاف در شبکه ها و حتی توان اقتصادی پایین مردم برای عایق گرمایی کردن خانه یا خرید کولرهای کم مصرف.

خبر جالب این است که به تازگی برخی از شهروندان تگزارسی متوجه شدند که دمای خانه شان از 25 درجه پایین تر نمی آید. بر اساس انچه رسانه های محلی تگزاس منتشر کرده اند، این مشکل را آنهایی داشتن که ترموستات های هوشمند مانند نست Nest داشتند.

به نظر می رسد که شرکت های توزیع انرژی به صورت ریموت دمای میانه ترموستات ها را بالا برده اند. این مسئله البته به صورت گسترده مشاهده نشده و موارد بروز آن، بسیار محدود بوده است.

به نظر می رسد این مشکل را آنهایی پیدا کرده اند که قبلا با پیشنهاد شرکت های توزیع کننده با وعده تخفیف در صورت حساب، ترموستات هوشمند تهیه کرده اند.

روزنامه USA Today می نویسد که افزایش 4 درجه به دمای میانه خانه ها، تنها در هنگام بیشترین مقدار تقاضای انرژی به صورت محدود مشاهده شده است.

منبع

منبع: یک پزشک

به "خشم شهروندان تگزاسی: ترموستات های هوشمند با دخالت شرکت های توزیع انرژی، دمای خانه ها را 4 درجه بالا بردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم شهروندان تگزاسی: ترموستات های هوشمند با دخالت شرکت های توزیع انرژی، دمای خانه ها را 4 درجه بالا بردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید