در قشم از 29 آبان شهریماست!

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرنگاران: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مردمی جزیره جهانی قشم شهریما اطلاع داد.

در قشم از 29 آبان شهریماست!

افشار فتح الهی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه رویدادی مردمی و ملی می باشد که با حضور فعالان گردشگری، مالی و کنشگران اجتماعی و جامعه محلی برای اهدافیچندگانه طراحی شده است.

وی ادامه داد: از اهداف کلان این نمایشگاه می توان به جذب سرمایه، شبکه سازی، توانمندسازی، نوآوری اجتماعی و امادگی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی اشاره نمود.

به گفته فتح الهی نمایشگاه شهریما از 29 آبان ماه الی 8 آذرماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و جشنواره استانی تئاتر در قشم برگزار می گردد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقارن برگزاری این نمایشگاه با شروع فصل گردشگری در جنوب کشور و بعلاوه برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال از دیگر نکات مثبت برشمرد.

وی در مورد گستره حضور غرفه ها در شهریما گفت: صنایع دستی و کسب کارهای محلی، تشکل های صنفی و مردمی، دانشگاه ها و مراکز علمی، استارتاپ ها، انتشارات و تولیدات فرهنگی، فرصت های سرمایه گذاری، غذا و نوشیدنی از جمله مهمترین غرفه های برپاشده در این نمایشگاه خواهند بود.

به گفته فتح الهی، موسیقی محلی و آیینی، باززنده سازی آیین های محلی، کارگاه های آموزش تجربی، نمایش خیابانی، پخش زنده مسابقات جام جهانی، ارائه فرصت های سرمایه گذاری و ارائه پروژه های مهم پیشرفت محلی نیز از مهمترین رویدادهای این نمایشگاه هستند.

منبع: توریسم آنلاین

به "در قشم از 29 آبان شهریماست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در قشم از 29 آبان شهریماست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید