دو مورد ابتلا به اومیکرون جرقه آزمایش سراسری کرونا در تیانجین

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، کمتر از چهار هفته مانده به افتتاح بازی های المپیک زمستانی، شهر تیانجین چین با دو مورد ابتلا به اومیکرون روبرو شده است.

دو مورد ابتلا به اومیکرون جرقه آزمایش سراسری کرونا در تیانجین

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، مسئولان شهر تیانجین، سومین کلان شهر چین، اعلام کردند که در پی ابتلای دو نفر به اومیکرون، آزمایش 14 میلیون ساکن آن شهر را شروع کردند.

دو مورد تایید شده مبتلا به اومیکرون در تیانجین، یک دختر 10 ساله و یک زن 29 ساله هستند. مقامات آن شهر استدلال می نمایند که ویروس در گردش بوده است، و بنابراین ممکن است تعداد مبتلایان افزایش یابد و این امر دقیقا همان چیزی است که پیش از بازی های المپیک زمستانی باید از آن پیشگیری گردد.

چین راهبرد سختگیرانه خود را در آستانه بازی های المپیک زمستانی افزایش داده است. مرکز چین در 115 کیلومتری شمال غربی تیانجین واقع شده است و بسیاری از مردم مرتب بین این شهرها در رفت وآمد هستند.

آزمایش کرونای شهفرایندان قرار است طی دو روز انجام گردد. تا به امروز دستور قرنطینه سراسری برای آن شهر صادر نشده است، اما از ساکنان خواسته شده که تا انتها فرایند آزمایش گیری در خانه بمانند.

مسئولان شهر تیانجین بعضی از ایستگاه های مترو را نیز بسته اند تا از توسعه بیشتر ویروس جلوگیری نمایند. ساکنان آن شهر صرفا پس از دریافت جواب آزمایش منفی و ثبت آن در سامانه هوشمند می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

آزمایش گسترده و میلیونی شهفرایندان تیانجین در شرایطی انجام می گیرد که در بعضی نقاط دیگر چین، مانند شهرهای ژیان و سوژو که از مرکز دورتر هستند، مقدار ابتلا به کووید-19 توسعه یافته است.

چین پیش از این شهر 13 میلیون نفری ژیان در شمال شرق آن کشور را در قرنطینه کامل قرار داده و به ساکنان آن گفته بود از خانه هاشان خارج نشوند. از هر خانه فقط یک نفر اجازه دارد برای خرید مایحتاج بیرون برود.

بازی های المپیک زمستانی 2022 که حواشی گسترده ای، از جمله تحریم از سوی بعضی کشورها، مانند بریتانیا، کانادا، آمریکا، و استرالیا را به همراه داشته است، از چهارم تا بیستم فوریه (15 بهمن تا اول اسفند) در پکن، مرکز چین، برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "دو مورد ابتلا به اومیکرون جرقه آزمایش سراسری کرونا در تیانجین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مورد ابتلا به اومیکرون جرقه آزمایش سراسری کرونا در تیانجین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید