عسل؛ چه زمانی و به چه میزان بخوریم؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، دانشمندان روسی معتقد هستند که برای اینکه به خود آسیب نرسانید، نباید بیش از دو قاشق غذاخوری عسل در روز بخورید. دوز بیشتر از این مقدار می تواند به بدن شما آسیب برساند.

عسل؛ چه زمانی و به چه میزان بخوریم؟

پزشکان در مقاله ای به آنالیز این موضوع پرداختند که چه مقدار عسل می تواند بدون آسیب رساندن به سلامتی مصرف گردد و به طور کلی این محصول چگونه باید درمان گردد.

دانشمندان روسی معتقد هستند که برای اینکه به خود آسیب نرسانید، نباید بیش از دو قاشق غذاخوری عسل در روز بخورید. دوز بیشتر از این مقدار می تواند به بدن شما آسیب برساند.

پروفسور گروه درمان با پلی کلینیک در دانشگاه سچنف، دکتر علوم پزشکی الکسی بووروف در این خصوص گفت: بهتر است عسل در هنگاه صبح مصرف گردد تا سبک زندگی فعالی داشته باشید.

وی گفت: عسل حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از اکسیداسیون سلول ها، ویتامین ها و فروکتوز جلوگیری می نماید که به عنوان منبع انرژی عمل می نمایند.

آنتی اکسیدان های موجود در عسل به بهبود حافظه ما نیز یاری می نمایند. آن ها این کار را با خنثی کردن اثرات استرس اکسیداتیو انجام می دهند. استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد استرس سلول های بدن است. کاهش استرس اکسیداتیو به بهبود حافظه ضعیف یاری می نماید.

اما مصرف بیشتر از دو قاشق عسل ممکن است موجب بیماری قند گردد.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید

به "عسل؛ چه زمانی و به چه میزان بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسل؛ چه زمانی و به چه میزان بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید