فرزند قهرمان ملی افغانستان: اشرف غنی نماینده بدبختی مردم است

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، فرزند احمدشاه مسعود قهرمان ملی افغانستان گفت که رئیس جمهور کنونی این کشور در شرایط کنونی نماینده بدبختی مردم است.

فرزند قهرمان ملی افغانستان: اشرف غنی نماینده بدبختی مردم است

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ بازسازی ساختمان، احمد مسعود فرزند قهرمان ملی افغانستان در واکنش به خروج نیروهای خارجی و فرایند صلح این کشور گفت که اگر مذاکرات صلح با شکست روبرو گردد، جنگ خونین تر از گذشته بروز خواهد نمود.

وی در گفت وگو با طلوع تاکید نمود که آمادگی هایی اتخاذ شده است و برای دفاع از مردم افغانستان دست به هرکاری خواهد زد.

مسعود با انتقاد از عملکرد رئیس جمهور افغانستان در سال های گذشته گفت که اشرف غنی می توانست قهرمان سازندگی باشد اما حالا نماینده بدبختی کشور شده است.

فرزند قهرمان ملی افغانستان همچنین از بعضی آمادگی ها پس از احتمال شکست فرایند صلح این کشور اطلاع داد.

احمد مسعود اوایل فروردین نیز به فرانس 24 گفته بود که اشرف غنى رئیس جمهور مناسبی برای افغانستان نیست و برای رسیدن به صلح باید از قدرت کناره گیری کند.

وی با اشاره به طرح اشرف غنی برای نشست استانبول گفته بود که طرح رئیس جمهور افغانستان برای برگزاری انتخابات زودهنگام عملی نیست و برای ماندن در قدرت ارائه شده است زیرا شرایط امنیتی و سیاسی کشور و بی اعتمادی مردم به نهادهای برگزاری انتخابات اجازه نمی دهند که انتخابات شفاف و مشروعی برگزار گردد.

احمد مسعود همچنین درباره حکومت مشارکتی با طالبان نیز اظهارداشت که چنین حکومتی فعلا مناسب است و دولت انتقالی آینده باید زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کند و در آن نیز بی طرف باشد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرزند قهرمان ملی افغانستان: اشرف غنی نماینده بدبختی مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزند قهرمان ملی افغانستان: اشرف غنی نماینده بدبختی مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید