آشنایی با زیباترین هتل های دنیا در سال 2017 بهمراه قیمت رزرو

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، می دانم که بسیاری از ما شانس دیدن و اقامت در بهترین و زیباترین هتل های دنیا را نخواهیم داشت اما بهر حال آشنایی با نحوه طراحی و ویژگی های آنها می تواند نکات بسیار مفیدی برای ما فراهم کند. اگر صاحب هتل هستید که خوب ایده های سودمندی در ذهنتان شکل خواهد گرفت و اگر هم قصد طراحی و تزیین اتاق های منزل خود را دارید با استفاده از روشی که اتاق های بهترین هتل های دنیا بکار گرفته اند می توانید یک اتاق شیک در نهایت کارایی داشته باشید.

آشنایی با زیباترین هتل های دنیا در سال 2017 بهمراه قیمت رزرو

معرفی بهترین هتل های جهان در سال 2017 کار جذاب و جالبی است چرا که المان های طراحی داخلی روز به روز در حال پیشرفت هستند و هر هتلی برای مدت کوتاهی در صدر بهترین و زیباترین هتل های جهان قرار می گیرد و پس از مدت کوتاهی بلافاصله هتلی دیگر جای آنرا می گیرد. در این مطلب به طور خلاصه به معرفی هتل هایی که در حال حاضر برترین هتل های جهان هستند پرداخته و طراحی داخلی و خارجی و همینطور سایر ویژگی های جالب آنها را آنالیز خواهیم کرد. لطفا تا انتها مطلب همراه سایت اتاق باشید.

اولین هتلی که آنالیز خواهد شد در بین ده هتل برتر جهان قرار گرفته است. اما شاید باور اینکه این هتل در کشور مالدیو قرار گرفته کمی سخت باشد. هتل 5 ستاره جا مانافارو در جزیره ای احاطه شده توسط آب های نیلگون اقیانوس هند قرار گرفته است. در این هتل قادر خواهید بود از انواع فعالیت ها مانند ماهی گیری در اعماق آب، شیرجه با جت اسکی آبی و غواصی لذت ببرید یا اینکه در کنار استخرهای قرار گرفته کنار ساحل استراحت نموده و به بازی تنیس بپردازید. قیمت خرید بلیط برای یک شب در این هتل در گران ترین حالت 2 میلیون و 800 هزار تومان و در ارزان ترین حالت 2 میلیون و 400 هزار تومان است.

هتل زیر بنام خانه های ییلاقی تولمار شناخته می شود و در کشور کاستا ریکا قرار گرفته است. این هتل تشکیل شده از خانه های شبه درختی که داخل جنگل پخش شده اند. اندازه هر کدام از این اتاق های درختی فرق می نماید اما همه آنها منظره ای زیبا و شگفت انگیز از جنگل و اقیانوس فراهم می نمایند. قیمت رزرو بلیط برای یک شب در این هتل حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان است.

هتل لاسیستا در شهر هانوی پایتخت کشور ویتنام قرار گرفته است و بخاطر آرامش بخش بودن در جهان معروف است. در این هتل با افرادی بسیار خوش برخورد روبرو می شوید که به گرمی ورود شما به هتل را خوش آمد می گویند و در طول اقامت نیز بسیار گرم و صمیمی با شما رفتار می نمایند. فضا و طراحی داخلی هتل طوری است که میزان آرامش و آسایش در فضا را به حداکثر میزان خود می رساند. قیمت بلیط برای یک شب در این هتل فقط 380 هزار تومان است. با این قیمت کم می توانید در یکی از زیباترین هتل های جهان اقامت داشته باشید.

هتل شینتا مانی در کامبوج یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت در جهانست که کیفیت بسیار بالایی دارد. اقامت هر شب در این هتل حدود 570 هزار تومان برایتان تمام خواهد شد که تماما ارزشش را دارد چرا که با محیطی بسیار زیبا و کم نظیر آن هم در یکی از زیباترین هتل های جهان روبرو می شوید که فقط در مناطق محدودی از جهان قابل دسترسی هستند.

ایتالیا مقصد توریستی بسیاری از مردم جهان است. در کنار شهر ونیز، شهر فلورانس نیز بسیار زیبا و خارق العاده است. این شهر به خاطر قدمت تاریخی اش در سال 1982 توسط یونسکو جزء میراث جهانی شناخته شد. هتل فیرنزا در فلورانس ایتالیا بهترین مقصد برای اقامت است که برای هر شب اقامت در آن باید حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کنید. بهترین زمان برای سفر به این شهر تاریخی در ماه بهمن یا اسفند است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

باز هم در ایتالیا می مانیم اما اینبار در شهری دیگر. هتل قصر در شهر تورین ایتالیا که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته یکی از ارزان ترین و بهترین مکان ها برای سفر و اقامت در ایتالیا است. ساختمان این هتل به سال 1850 میلادی یعنی 170 سال پیش برمی شود اما اثری از کهنگی در آن دیده نمی شود. قیمت رزرو بلیط برای هر شب در این هتل برابر با 680 هزار تومان است.

هتل مانداپا در اُبُد اندونزی یکی از معروف ترین هتل های جهانست که بخاطر تحولی که در روح و روان افراد مقیم هتل با کلاس های یوگا ایجاد می نماید شناخته می شود. البته شرکت در کلاس های یوگا اختیاری است، می توانید تمام روز را در اتاق خود داخل استخر دراز کشیده و به منظره شالیزارهای برنج خیره شوید. بهترین زمان برای سفر به اندونزی در ماه اردیبهشت است که قیمت بلیط هتل نیز به کمترین میزان خود یعنی یک میلیون و 900 هزار تومان می رسد.

و در نهایت زیباترین هتل جهان در کشور مجارستان و شهر بوداپست قرار گرفته است. این هتل به نام آریا شناخته می شود که در برابر قیمت مناسب، امکانات بسیار عالی در اختیار مهمانانش قرار می دهد. قیمت رزرو بلیط برای هر شب حدود یک میلیون تومان است که با پرداخت این مبلغ می توانید معروف ترین و بهترین هنرمندان و موسیقدانان جهان را از نزدیک ببینید.

منبع: اتاق

به "آشنایی با زیباترین هتل های دنیا در سال 2017 بهمراه قیمت رزرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با زیباترین هتل های دنیا در سال 2017 بهمراه قیمت رزرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید