مرخصی بدون حقوق کارکنان ایرلاین امارات به خاطر شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، شرکت هواپیمایی امارات با اتخاذ سیاست نو در برابر شیوع ویروس کرونا، از کارکنانش خواست یک ماه مرخصی بدون حقوق بگیرند.

مرخصی بدون حقوق کارکنان ایرلاین امارات به خاطر شیوع کرونا

به گزارش رویترز، شرکت هواپیمایی امارات در تاریخ سوم مارس از کارکنانش خواست که یک ماه مرخصی بدون حقوق بگیرند؛ زیرا شیوع سریع ویروس کرونا منجر به کنسل شدن تعداد زیادی از پروازها در سراسر دنیا شده است.

ایرلاین امارات، پروازهای خود را به خاطر این ویروس به ایران، بحرین و بیشتر شهرهای چین متوقف نموده است و کشورهای سراسر دنیا، محدودیت های سختگیرانه ای برای ورود اتباع خارجی گذاشته اند.

عادل ال ردا (Adel al-Redha)، مدیر ارشد عملیاتی شرکت هواپیمایی امارات، در بیانیه ای در روز سه شنبه گفت:

با وجود کنسلی پروازهای بعضی مقاصد و کمتر شدن تعداد آن ها، همه چیز تحت کنترل است و ایرلاین ما بیش از آنچه احتیاج داشته باشد، منابع دارد.

وی در ادامه گفت:

با توجه به دردسترس بودن منابع دیگر و این واقعیت که بسیاری از کارمندان ما می خواهند از مرخصی هایشان استفاده نمایند، این امکان را برای آن ها فراهم نموده ایم که به مرخصی بروند یا به صورت داوطلبانه، برای مرخصی بدون حقوق تا یک ماه، درخواست دهند.

رویترز، روز یکشنبه با اشاره به یک ایمیل داخل شرکتی، گزارش داد، امارات گروپ به عنوان شرکت هلدینگ مالک این ایرلاین، از کارکنانش خواسته است که با حفظ آرامش، سیاست مرخصی های باحقوق و بدون حقوق را مدیریت یک رکود سنجیده و تحت کنترل در تجارت ببینند.

امارات گروپ در خاتمه مارس سال 2019 که آخر سال اقتصادی آن ها محسوب می گردد، بیش از 100 هزار کارمند داشت که حدود 21 هزار خدمه پرواز و چهار هزار خلبان می شدند.

امارات متحده عربی، یک مرکز ترانزیت هوایی است که قطب گردشگری و تجاری دبی را نیز در خود جای داده است؛ با این حال به دلیل شیوع افسارگسیخته ویروس کرونا در کشورهای حوزه خلیج فارس، کنسرت ها و رویدادهای مهم کنسل شده یا به تعویق افتاده اند.

یاتا، انجمن بین المللی حمل ونقل هوایی (IATA)، روز دوشنبه از دولت های کشورهای خاورمیانه درخواست کرد تا هم زمان با کوشش شرکت های هواپیمایی برای مدیریت تاثیرات شیوع این بیماری، پشتیبانی لازم را از آن ها به عمل آورند.

منبع: کجارو / reuters.com

به "مرخصی بدون حقوق کارکنان ایرلاین امارات به خاطر شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرخصی بدون حقوق کارکنان ایرلاین امارات به خاطر شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید