معمای خودرو های کلاسیک رها شده در مزرعه

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، یک کاوشگر شهری مجموعه ای از خودرو های کلاسیک اسرارآمیز را در فاصله 30 مایلی ادینبورگ در کشور اسکاتلند کشف نموده است - جایی که گنجینه ای از ماشین های 60 سال پیش اکنون در حال زنگ زدن هستند.

معمای خودرو های کلاسیک رها شده در مزرعه

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، آثار کلاسیک بریتانیایی مانند جگوار و آستین بیشتر وسایل نقلیه در این مکان را تشکیل می دهند. اعتقاد بر این است که این خودرو های کلاسیک به وسیله یکی از علاقه مندان ناشناس جگوار جمع آوری شده است.

یک تصویر ماشین های فرسوده را نشان می دهد که در ردیف هایی مانند سنگ قبر در یک قبرستان چیده شده اند. یکی دیگر از عکس های ترسناک داخلی خودرویی را نشان می دهد که اکنون به وسیله طبیعت زیر گرفته شده است و تار عنکبوت و شاخه های گیانهن فرمان آن را پوشانده است.

ماشینی که از یک تصادف شدید آسیب دیده است، بدون در و پنجره اینجا خوابیده است، به نظر می رسد ماشین منفجر شده و چراغ های جلویی آویزان شده است.

یکی دیگر از خودرو های کلاسیک کاملاً ژولیده به نظر می رسید که انگار سال ها پیش در یک خرابه بوده است.

این تصاویر دلخراش به وسیله گرانت وینسنت در طول سفرهایش در اسکاتلند گرفته شده است.

او گفت: همه ماشین ها، پر از علف های هرز و همگی بسیار جالب و منحصربه فرد بودند و برای عکس برداری عالی بودند. خودرویی که علاقه زیادی به عکاسی از ان داشتم به نظر می رسید در یک تصادف بد بوده است. من به خصوص دوست داشتم از آن عکاسی کنم.

بیشتر خودرو ها بسیار قدیمی بودند، می توانم بگویم بین 40 تا 60 سال قدمت داشتند. من معتقدم هر کسی که این خودرو ها را داشت، کلکسیونر خودرو های جگوار بود، زیرا تعدادی از آن ها در اطراف محل قرار داشتند.

بعلاوه مجسمه نسبتاً بزرگی از یک جگوار در آنجا وجود داشت.

با وجود قدمت بعضی از این وسایل نقلیه به دهه 60 میلادی، جای تعجب نیست که آن ها در شرایط تاسف بار هستند. با این حال، در آن روز، این وسایل نقلیه بسیار مورد توجه بودند.

در آن موقع، جگوار ها بسیار شیک بودند و در مسابقات اتومبیلرانی لمانز در حال زینت دادن به پیست ها بودند و به ارزش ارز امروزی تا 45000 پوند قیمت داشتند. او گفت: این اکتشاف کاملاً غیرعادی بود.

در طول کاوش، من و دوستانم به طور مستمر درباره تاریخچه ماشین ها و مالک آن ها سوال می کردیم. من می خواهم به این نکته اشاره کنم که در این مورد، مانند تمام کاوش هایم، 100 درصد به مکان ها و مواردی که با آن ها برخورد می کنم احترام قائل هستم. من تنها با این هدف به آنجا می روم که از این مکان های جالب عکس بگیرم تا با مردم به اشتراک بگذارم و تمام.

منبع: فرارو

به "معمای خودرو های کلاسیک رها شده در مزرعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای خودرو های کلاسیک رها شده در مزرعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید