یاری وزارت دفاع ژاپن به کادر درمان با ساخت یک مرکز واکسیناسیون

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کلانشهرهای ژاپن دولت را مجبور به استفاده از نیروهای دفاعی برای یاری به کادر درمان نموده است.

یاری وزارت دفاع ژاپن به کادر درمان با ساخت یک مرکز واکسیناسیون

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بازسازی ساختمان به نقل از ان اچ کی، مسئولان استان اوساکا واقع در غرب ژاپن می گویند روز سه شنبه تعداد 1231 مبتلا به ویروس کرونا را تأیید کردند. این آمار روزانه دومین رقم بالا و یک رقم بیسابقه تا به امروز برای یک روز سه شنبه است.

تا به امروز در کل 77 هزار و 714 نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شدند. همچنین مسئولان تعداد 14 مورد مرگ را نیز گزارش دادند که بدین ترتیب تعداد کل فوتی ها در اثر ویروس کرونا در این استان به 1390 نفر می رسد.

دولت کلانشهر توکیو می گوید روز سه شنبه 828 مبتلای جدید به ویروس کرونا را در پایتخت تأیید نموده است. تعداد روزانه ابتلا برای بیست و هفتمین روز متوالی از یک هفته قبل از آن بیشتر بوده است. از روز بیست و ششم ژانویه این اولین سه شنبه است که در آن این رقم از 800 نفر فراتر می رود.

سوگا یوشیهیده، نخست وزیر ژاپن، همچنین به نیروهای دفاع از خود کشور دستور داده است در مرکز توکیو یک تاسیسات عظیم برای واکسیناسیون راه اندازی نمایند.

سوگا روز سه شنبه به کیشی نوبوئو، وزیر دفاع، گفت تا روز 24 مه این تاسیسات را در محله اوتماچی ایجاد کند. نخست وزیر همچنین به او گفت این مرکز تا سه ماه باز بماند.

به منظور تسریع برنامه واکسیناسیون، دولت میخواهد تا سرانجام ماه مه روزانه حدود 10 هزار نفر را در اوتماچی و مرکز اوساکا واکسینه نمایند.

قرار است پزشکان نیروهای دفاع از خود کار تزریق واکسن را انجام دهند. مسئولان می گویند نیروهای دفاع از خود احتمالا به برپایی و اداره این مرکز در اوساکا یاری خواهند کرد اما هنوز جزییات این برنامه در دست تهیه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یاری وزارت دفاع ژاپن به کادر درمان با ساخت یک مرکز واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری وزارت دفاع ژاپن به کادر درمان با ساخت یک مرکز واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید