گردشگری ابزاری قدرتمند برای حل چالش های منطقه سیستان و بلوچستان است

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نشست با فعالان گردشگری شمال استان گفت: گردشگری قادر به حل چالش های منطقه ای است بنابراین در تعامل با کشورهای منطقه می توانیم پروژه صلح به وسیله توسعه گردشگری را دنبال کنیم.

گردشگری ابزاری قدرتمند برای حل چالش های منطقه سیستان و بلوچستان است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی 29 آذرماه 1400 در نشست با فعالان گردشگری شمال استان اظهار کرد: فعالان گردشگری شمال استان فعالیت های هدفمندی برای توسعه پایدارگردشگری استان داشتند که جای تقدیر دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان بر توزیع سفر در سطح منطقه و تسریع در صدور مجوز تغییر کاربری نیز تاکید نمود و ادامه داد: گردشگری قادر به حل چالش های منطقه ای است، بنابراین در تعامل با کشورهای منطقه می توانیم پروژه صلح به وسیله توسعه گردشگری را دنبال کنیم.

او ادامه داد: سئومارکتینگ و وب مارکتینگ از قوی ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال در گردشگری هستند و می توانند باعث معرفی بیشتر استان و کسب وکارهای بخش خصوصی شوند.

میرحسینی بیان نمود: چابهار ظرفیت تبدیل شدن به مرکز گردشگری دریایی ایران و نیز شمال استان قابلیت تبدیل شدن به عنوان مرکز گردشگری تاریخی ایران را دارد که با برنامه ریزی طراحی شده در قالب برنامه های هفتم و هشتم به این مهم با ایجاد زیرساخت های لازم خواهیم رسید.

او گفت: برای افزایش تقاضای سفر به استان باید زیبایی های استان را بیش از گذشته به تصویر بکشیم و همه بخش ها برای رسیدن به توسعه با هم مشارکت نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته اضافه کرد: رشد پنج برابری تاسیسات گردشگری نشان از مشارکت مردم در این صنعت و افزایش اشتغال و سرمایه گذاری را نشان می دهد.

او یادآور شد: فم تورهای آشناسازی فعالان گردشگری و رسانه های فعال ایران با آثار و جاذبه های استان تاثیر زیادی بر تغییر نگاه مردمان نسبت به مزیت های منطقه داشت.

میرحسینی اذعان کرد: تا به امروز دوره های آموزشی متعددی برگزار شده و دوره هایی در حال برگزاری است و احتیاج است ارتقای مهارت را به وسیله آموزش دنبال کنیم.

او گفت: استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان در حال اجرا است و امیدواریم در فصل تازه سفرها، با افزایش سرمایه گذاری ها بتوانیم رضایت گردشگران را فراهم آوریم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار داشت: سطح خدمات با توجه به رقابتی بودن این صنعت به سمت ارتقای کیفیت خدمات در مجموعه های بوم گردی و هتل ها با اعمال نظارت، آموزش و مشارکت مردم در حال افزایش است.

منبع: توریسم آنلاین

به "گردشگری ابزاری قدرتمند برای حل چالش های منطقه سیستان و بلوچستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری ابزاری قدرتمند برای حل چالش های منطقه سیستان و بلوچستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید