دوچرخه سواری

برترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز

تور کوش آداسی، تور بالی و تور تفلیس از برترین تورهای خارجی برای سفر در ایام نوروز است که می تواند برترین فرصت برای ملاقات جاذبه های گردشگری این مقاصد پرطرفدار باشد.

9 اسفند 1400

رازهای قلعه های کلره در سریال دانتون ابی Downton Abbey

شاید هیچ برنامه تلویزیونی به میزان دانتون ابی نتوانسته است واقعیت زندگی اشرافی انگلستان در قرن بیستم میلادی را به تصویر بکشد. با وجود لباس هایی که چندین بار برنده جوایز مختلف شده، دقت تاریخی بی نظیر و توجه به کوچک ترین جزییات، این فیلم یکی از برترین...

16 بهمن 1400

پیگیری نشست مشترک مدیران ورزش با فدراسیون ها برای بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران، به منظور اعزام کاروان کیفی به بازی های آسیایی 2022 هانگژو، نشست مشترک سرپرست کاروان اعزامی به این بازی ها و نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با روسای فدراسیون و مربیان تیم های ملی آنها آغاز شده است.

27 دی 1400

ورزش شمشیربازی را بهتر بشناسیم

شمشیربازی (Fencing) جزو ورزش های پرطرفداری است که دو ورزشکار با استفاده از شمشیرهای خاص بایکدیگر به رقابت می پردازند. مسابقات شمشیربازی در سه اسلحه فلوره (Floid)، اپه (Epee) و سابر (Sabre) انجام می گردد.

3 بهمن 1399

دریاچه چیتگر، محلی برای تفریح و آرامش در پایتخت

دریاچه چیتگر ساحلی آرام برای پایتخت نشینان! تهران کلان شهر پرهیاهوی ایران مکان های تفریحی بسیاری برای گردشگری دارا می باشد. دریاچه چیتگر یکی از جدیدترین و متفاوت ترین جاذبه هایی است که برای گذراندن اوقات فراغت یا تفریح در کنار دوستان می توان انتخاب...

24 خرداد 1399