از کرخه تا راین با خوانشی جدید به روی آنتن رادیو نمایش می رود

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، تهران (پانا) -فیلم خاطره برانگیز از کرخه تا راین با نگاه و خوانشی تازه در روایت و موسیقی با گویندگی مریم نشیبا از آنتن رادیو نمایش پخش می گردد.

از کرخه تا راین با خوانشی جدید به روی آنتن رادیو نمایش می رود

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، فیلم ابراهیم حانمی کیا که پس از گذشت حدود بیست سال از ساخت می گذرد از دو جنبه فیلم شناختی و موسیقی آنالیز می گردد و این قسمت برنامه جعبه موسیقی رادیو نمایش که به موسیقی سینما اختصاص دارد به ارایه تلفیقی از موسیقی، داستان و تحلیل موسیقی فیلم از کرخه تا راین اختصاص دارد.

از کرخه تا راین داستان زندگی یک جانباز شیمیابی وفاع مقدس را روایت می نماید که برای درمان مجبور می گردد به کشور آلمان سفر کند و در آنجا اتفاقاتی، زندگی را برایش مشکل می نماید .آهنگسازی این فیلم را مجید انتظامی بر عهده داشته است .

جعبه موسیقی در مدت سی دقیقه، ضمن تحلیل فیلم و موسیقی آن توسط منتقد سینما و موسیقی صبارادمان ، مخاطب را به درک ظرایف موسیقی فیلم دعوت می نماید.

این برنامه به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان چهارشنبه ساعت 1:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می گردد و تکرار آن ساعت 13:30 روز پنجشنبه از این شبکه رادیویی است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "از کرخه تا راین با خوانشی جدید به روی آنتن رادیو نمایش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کرخه تا راین با خوانشی جدید به روی آنتن رادیو نمایش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید