تامین بیش از 1200 تن میوه شب عید در هرمزگان

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرنگاران/هرمزگان مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: مقدمات تامین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال به اندازه هزار و 200 تن در هرمزگان فراهم شد.

تامین بیش از 1200 تن میوه شب عید در هرمزگان

سیروس اسدپور در گفت و گو با وبلاگ بازسازی ساختمان، اضافه نمود: هم اکنون مقدمات خرید میوه شب عید نوروز 1401 به مقدار 600 تن پرتقال و 600 تن سیب درختی از تولیدنمایندگان در استان با برنامه ریزی های لازم برای تحقق آن فراهم شد.

وی اظهار داشت: تعاون روستایی استان هرمزگان وظیفه انتخاب مباشر، خریداری و انبار میوه ها را در سردخانه ها و سپس عرضه آن ها را در ایام پایانی سال برعهده دارد.

اسدپور با بیان اینکه توزیع این میوه ها در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی و پرمصرف و در راستای حمایت از مصرف نمایندگان انجام می گردد، اظهار کرد: این میوه ها در ایام پایانی سال در غرفه های از قبل معین شده با نرخ دولتی(مصوب ستاد تنظیم بازار) توزیع خواهد شد.

وی اعلام کرد: وظایفی که قبل از این در حوزه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی(محصولات کشاورزی) برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داشته برعهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته و بر این اساس با جدیت بر تامین و عرضه این محصولات نظارت داریم.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان اعلام کرد: شهروندان عزیز علاوه بر این می توانند میوه مورد احتیاج خود را از مراکز بزرگ عرضه میوه و شرکت های تعاونی خریداری نمایند.

اسدپور توضیح داد: خرید و ذخیره سازی 1200 تن میوه، معرفی سردخانه های استاندار از طرف سازمان صمت جهت ذخیره سازی میوه شب عید در استان و فراخوان جذب مباشر به وسیله تعاون روستایی از مصوبات این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تامین بیش از 1200 تن میوه شب عید در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین بیش از 1200 تن میوه شب عید در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید