ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد آغاز شد

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرنگاران/یزد ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد آغاز شد

عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در این رابطه گفت: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود و تا به امروز سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده است.

وی مهمترین ویژگی های جشنواره کارآفرینان برتر را استفاده از شاخص های به روز و علمی - تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات برشمرد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها را بخش گردشگری و صنایع دستی دانست که به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

وی از تمامی کارآفرینان استان یزد دعوت کرد تا با مراجعه به وبگاه karafarinanebatar.mcls.gov.ir فرآیند نام نویسی در جشنواره را تکمیل کنند.

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان و به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، تشکری در خاتمه خاطر نشان کرد: دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی استان است که در صورت هرگونه سوال جوابگوی کارآفرینان یزدی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر یزد آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید