جشن رمضان بازارچه خیریه کمیته امداد خمینی با همراهی خبرنگاران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی در راستای حمایت از تولیدکنندگان تحت پوشش خود اقدام به برگزاری بازارچه های خیریه حضوری در سراسر کشور می نماید اما سال جاری با توجه به شرایط بیماری کرونا امکان برگزاری این رویداد به صورت حضوری وجود نداشت.

جشن رمضان بازارچه خیریه کمیته امداد خمینی با همراهی خبرنگاران برگزار گردید

پویش جشن رمضان با هدف حمایت از فراورینمایندگانی که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی هستند در تاریخ 7 تا 14 اردیبهشت در وبلاگ بازسازی ساختمان برگزار گردید. در این طرح، کالاهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در بازارچه خیریه وبلاگ بازسازی ساختمان به صورت آنلاین به فروش گذاشته شد.

در این طرح، وبلاگ بازسازی ساختمان کوشید تا به وسیله اختصاص ظرفیت ویژه به فراورینمایندگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بیشترین حمایت را برای بالا بردن فروش این دسته از فراورینمایندگان داشته باشد.

در بازه یک هفته ای این کمپین، اطلاع رسانی در مورد امکان فروش به وسیله وبلاگ بازسازی ساختمان به صورت بنر در صفحه اصلی وب سایت وبلاگ بازسازی ساختمان انجام شد. همچنین تیم توسعه کسب وکار و واحد مسؤولیت اجتماعی وبلاگ بازسازی ساختمان هم کوشیدند تا این دسته از مددجویان کمیته امداد امام خمینی را با مبانی فروش آنلاین آشنا نموده و به آن ها یاری نمایند تا با فراوری محتوای حرفه ای تر از کالاهایشان، بتوانند از ظرفیت وبلاگ بازسازی ساختمان برای درج، انتشار و فروش کالاهای خود استفاده نمایند.

این طرح با موفقیت توانست آمارهای فروش این فراورینمایندگان را تغییر دهد. به طوری که از 407 نفر شرکت نماینده در این پوشش، 346 میلیون تومان، فروش کل تمام این افراد بود و به طور میانگین هر فروشنده توانست 850 هزار تومان کالاهای خود را به وسیله وبلاگ بازسازی ساختمان به فروش برساند. تعداد کل کالاهای خریداری شده در این طرح 14 هزار و 575 قلم کالا بود. گفتنی است فروشندگان از 14 استان، در این طرح مشارکت نموده بودند.

کمپین جشن رمضان که با همکاری وبلاگ بازسازی ساختمان و کمیته امداد امام خمینی برگزار گردید، قدمی کوچک با نتایج خوب بود که در راستای تحقق مسؤولیت های اجتماعی شرکتی وبلاگ بازسازی ساختمان انجام شد. وبلاگ بازسازی ساختمان امیدوار است که بتواند با افزایش کمیت و کیفیت این گونه از طرح ها، فعالیت های پایدارتری در زمینه اقدامات خیرخواهانه انجام دهد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "جشن رمضان بازارچه خیریه کمیته امداد خمینی با همراهی خبرنگاران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن رمضان بازارچه خیریه کمیته امداد خمینی با همراهی خبرنگاران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید