خبرنگاران بانوی قایقران گیلان: امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستم

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، رشت - خبرنگاران - بانوی ملی پوش قایقرانی استان گیلان گفت: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت و سخت شده اما امیدوار به کسب سهمیه هستم.

خبرنگاران بانوی قایقران گیلان: امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستم

نازنین ملایی روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار وبلاگ بازسازی ساختمان گفت: قرار است رقابت های گزینشی المپیک 2020 اردیبهشت ماه انجام شود که امیدوارم در آن رقابت ها حضور یافته و با کسب رکوردی مناسب، سهمیه المپیک را نیز کسب کنم.

وی که مقام نایب قهرمانی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی و مدال برنز 2014 کره جنوبی را در اختیار دارد، ادامه داد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا چند ماه اول سال جاری در قرنطینه بودیم و نتوانستیم تمرینات خود را به طور منظم دنبال کنیم که به همین دلیل یک گام از رقبای خود عقب هستیم.

وی اضافه کرد: این در حالی است که قایقرانان کره جنوبی و چین تایپه که از حریفان سرسختم برای کسب سهمیه المپیک بشمار می فرایند، نه تنها تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتند، بلکه مسابقات قهرمانی کشور آنان نیز اجرا شده و با توجه به شرایط موجود در مدت باقی مانده باید تلاش خود را دو چندان کنیم تا این یک گام عقب ماندگی را جبران کنیم.

بانوی ملی پوش قایقرانی گیلان اضافه کرد: البته از اوایل تیرماه با هزینه شخصی در تهران حضور یافتم و تمرینات خود را در دریاچه آزادی آغاز کردم چون به دستور ستاد ملی مبازره با کرونا، اردوهای تیم ملی لغو شده بود و من به صورت انفرادی به تمرین مشغول شدم.

ملایی اظهار داشت: در این مدت نیز زیرنظر مربی خود، تمریناتم را به طور منظم دنبال می کنم و طبق رکوردهای پیش بینی شده، کارم را با هدف بهتر شدن دنبال می کنم .

وی گفت: با توجه به تلاش هایی که تا به امروز انجام دادم از وضعیتم راضی هستم و امیدوارم که در رقابت های قهرمانی کشور نتیجه خوبی را کسب و مقام قهرمانی را تصاحب کنم و با رکورد مناسبی، در اردوی تیم ملی حضور یابم.

وی گفت: مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی کشور از نهم مهر ماه سال جاری که جنبه انتخابی تیم ملی و تست ورودی به اردو را دارد، برگزار خواهد شد و از روز 15 مهر ماه نیز اردوی تیم ملی تشکیل می شود.

وی شرح داد: البته به دلیل اینکه از اسفند سال گذشته و به دلیل شیوع کرونا مسابقاتی برگزار نشده، مسئولان فدراسیون قایقرانی برای این دوره از رقابت ها، رکوردی را درنظر گرفتند که هر قایقرانی بتواند به این رکورد دست یابد، عنوانی همانند قهرمان قهرمانان را دریافت خواهد کرد تا برگزاری این دوره از رقابتها، انگیزشی برای ملی پوشان و سایر قایقرانان شرکت کننده باشد.

ملی پوش قایقرانی گیلان به رقابت های قهرمانی آسیبا نیز اشاره و اظهار کرد: قرار بود که مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا اواخر مهرماه سال جاری برگزار شود که به دلیل بیماری کرونا این رقابت ها به طور حتم لغو و امکان دارد که در فصل زمستان برگزار می شود.

وی، شیوع بیماری کرونا را یکی از عوامل بازدارنده حضور قایقرانان ایرانی در مسابقات برون مرزی عنوان و شرح داد: به دلیل این بیماری منحوس ، اجازه شرکت در رقابتهای مختلف را نداریم چون به ما ویزا نمی دهند و امیدوارم که به زودی شاهد ریشه کنی بیماری کرونا در کشور و در سایر نقاط جهان باشیم تا فعالیت تمامی رشته های ورزشی از جمله قایقرانی روال عادی خود را طی کند.

نازنین ملایی قایقران ملی پوش گیلانی در رشته روئینگ فعالیت دارد که این قایقران برجسته استان گیلان تا به امروز مدال ها و عناوین قهرمانی زیادی را در مسابقات کشوری و آسیایی کسب کرده که می توان به کسب مدال طلا در مسابقات و کاپ آسیا و همچنین دو مدال نقره و برنز بازی های آسیایی اشاره کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بانوی قایقران گیلان: امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانوی قایقران گیلان: امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید