سوخو 57 رادارگریز برای فروش در نمایشگاه نظامی 2020 مسکو

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، سال جاری در نمایشگاه بین المللی نظامی ارتش-2020 در مسکو برای نخستین بار جنگنده نسل پنجم رادارگریز سوخو 57 برای فروش عرضه می گردد.

سوخو 57 رادارگریز برای فروش در نمایشگاه نظامی 2020 مسکو

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان به نقل از نشنال اینترست شرکت دولتی تکنولوژی پیشرفته روستک خاطرنشان کرد گونه صادراتی جنگنده نسل پنجم سوخو 57 با نام سوخو-57 ای برای نخستین بار هم به صورت ثابت به نمایش در می آید و هم نمایش هوایی خواهد داشت.

سوخو-57 یک جنگنده چندمنظوره نسل پنجم است که می تواند گستره ای از هدف های هوایی، زمینی و دریایی را نابود کند.

این جنگنده نخستین پرواز آزمایشی اش را ده سال پیش انجام داد و در سال 2013 نیز برای نخستین بار در نمایشگاه هوایی MAKS چند هواپیمای آزمایشی سوخو-57 به پرواز درآمدند.

  • فیلم| نمایش هوایی سوخو-57

سوخو-57 که بر اساس گزارش های با استفاده دارای فناوری رادارگریزی با استفاده از طیف وسیعی از مواد کامپوزیت استمی تواند به سرعت های مافوق صوت برسد. شرکت روستک همچنین پیشرفته ترین تجهیزات رادیو-الکترونیکی را در آن به کار برده و و آن را به عنوان خلبان الکترونیکی دوم توصیف نموده است. از طرف دیگر سیستم رادار هواپیما در تمام بدنه آن پخش شده است. از دیگر ابداعات در این هواپیما قرار دریافت جنگ افزارهای آن درون بدنه هواپیما است.

سوخو-57 برای نخستین بار در 29 ژانویه 2010 به پرواز درآمد و رسانه های دولتی روسیه آن را جنگنده نسل پنجمی توصیف کردند که کارنمودهای یک هواپیمای ضربتی و یک جت جنگنده را ترکیب می نماید و در عین حال با استفاده از مواد کامپوزیت و تکنولوژی های جدید و ساختار آئرودینامیکی اش میزان پایین اثرگذاری راداری و مادون قرمز دارد.

از جمله جنگ افزارهای این هواپیما موشک های ابرصوتی هستند.

سوخو-57 در شرایط جنگی در سوریه با موفقیت آزمایش شده است. اما در سال گذشته یک فروند سوخو-57 در شرق دور روسیه سقوط کرد و منفجر شد. تصور می گردد این هواپیما نخستین سوخو-57 با فراوری سریال باشد که قرار بود به نیروی هوایی روسیه متقل شده است.

همچنین گزارش هایی درباره علاقه چند کشور از جمله چین و ترکیه در مشارکت در این طرح جنگنده رادارگریز به عنوان همکاران آینده منتشر شده است.

هواپیمای پیشرفته دیگری نیز در رویداد ارتش 2020 که از 2 تا 8 شهریور برگزار می گردد، به نمایش در خواهند آمد از جمله جنگنده سبک چندمنظوره میگ- 35 و بالگردتجسسی و تهاجمی Ka-52.

منبع: همشهری آنلاین

به "سوخو 57 رادارگریز برای فروش در نمایشگاه نظامی 2020 مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوخو 57 رادارگریز برای فروش در نمایشگاه نظامی 2020 مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید