شوک سردار به فوتبال ایران؛ رباط آزمون پاره شد؟

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، زنیت سنت پترزبورگ ظهر دیروز در چهارمین ملاقات تدارکاتی به مصاف اورال، دیگر تیم لیگ رجحان روسیه که اردوی خود را در امارات برگزار می نماید، رفت و در نهایت توانست با گلزنی سردار آزمون و تاثیرگذاری او روی یک گل دیگر به رجحان 3 بر 2 دست پیدا کند.

شوک سردار به فوتبال ایران؛ رباط آزمون پاره شد؟

این مسابقه در سه نیمه 40 دقیقه ای برگزار گردید که سرمربی زنیت سنت پترزبورگ در دو نیمه ابتدایی تقریبا از بیشتر نفرات اصلی اش بهره برد و قصد داشت در نیمه سوم به سایر نفراتش فرصت بدهد که قبل ازانتها سوت نیمه دوم سردار آزمون به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت.

آزمون در دقیقه 79 و پس از پاس رو به جلویی که مالکوم داد، نفوذ تند و تیزی از سمت راست زمین داشت که بازیکن اورال روی پای او تکل زد تا ستاره ایرانی زنیت سنت پترزبورگ را متوقف کند.

شدت آسیب دیدگی آزمون پس از این برخورد به حدی بود که او سه دقیقه از درد به خود می پیچید و روی زمین افتاده بود و در نهایت به یاری کادر پزشکی و هم تیمی هایش یک متر به بیرون از زمین کشیده شد تا بازی به جریان بیفتد و یک تغییر اجباری در ترکیب زنیت به وجود بیاید.

آزمون پس از تعویض روی نیمکت هایی که کنار زمین بود، نشست و در حالی که از شدت مصدومیتش عصبانی بود و کیسه یخ روی مچ پای راست او بود، پیراهن خود را تعویض کرد تا ادامه مسابقه را ببیند و پس از آن به درمان اش پرداخته گردد.

سردار که در ملاقات های تدارکاتی زنیت سنت پترزبورگ یک پاس گل داده، دو گل به ثمر رسانده و روی یک گل دیگر موثر بود، با وجود این آمادگی بالای بدنی از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد که این اتفاق می تواند خبر بدی برای باشگاه روسی و حتی تیم ملی ایران باشد.

سرگئی سماک، سرمربی زنیت سنت پترزبورگ پس از انتها مسابقه تدارکاتی مقابل اورال، در تبادل نظر با رسانه باشگاه به شرایط سردار آزمون پرداخت و بیان کرد: یک اتفاق ناخوشایند برای ما افتاد، اما امیدوار هستیم که آسیب دیدگی سردار جدی نباشد و دچار شکستگی نگردد. تا این لحظه معین شده که رباط مچ پای راست او آسیب دیده، ولی هنوز نمی توان میزان دوری این بازیکن از میادین را معین کرد و این مهم در روز های آینده معین می گردد.

سردار آزمون که در 15 مسابقه فصل 21-2020 لیگ برتر روسیه 11 گل به ثمر رسانده و صدرنشین جدول گلزنان این رقابت ها است، در ملاقات های تدارکاتی هم شرایط خوبی داشت، ولی حالا مصدومیتش می تواند در ادامه فصل برای زنیت دردسرساز باشد.

آزمون پس از مصدومیت سه دقیقه روی زمین افتاده بود و توان خروج از بازی را نداشت تا در نهایت یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش صورت بگیرد

علاوه بر مسابقاتی که زنیت سنت پترزبورگ در لیگ برتر روسیه پیش رو دارد، سردار آزمون ممکن است بازی های تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی که در فروردین ماه و خردادماه 1400 برگزار می گردد را هم از دست بدهد که این اتفاق مطمئنا خبر ناخوشایندی برای دراگان اسکوچیچ خواهد بود.

با این وجود هنوز شدت مصدومیت سردار آزمون و اینکه او با پارگی رباط مچ پا روبرو شده یا نه، معین نیست، اما طرفداران تیم ملی ایران و زنیت سنت پترزبورگ امیدوار هستند آسیب دیدگی او جدی نباشد و این بازیکن هرچه زودتر به میادین برگردد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "شوک سردار به فوتبال ایران؛ رباط آزمون پاره شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک سردار به فوتبال ایران؛ رباط آزمون پاره شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید