لزوم کنترل جدی بر تردد ها در تمامی نقاط مرزی استان

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرگزاری خبرنگاران-معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در تمامی نقاط مرزی استان، نظارت و کنترل جدی بر تردد ها باید صورت گیرد تا از ورود سویه های تازه ویروس کرونا به استان و کشور جلوگیری گردد.

لزوم کنترل جدی بر تردد ها در تمامی نقاط مرزی استان

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛کنترل مرز های آذربایجان شرقی برای جلوگیری از ورود سویه تازه کرونابه گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ دکتر درستی با اشاره به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا به استان های مرزی برای مراقبت و نظارت بیشتری بر رفت و آمد در مرز ها اضافه نمود: کمیته استانی این موضوع با موضوع دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همکاری فرمانداران در استان فعال شده است.

وی ادامه داد: در تمامی نقاط مرزی استان باید نظارت و کنترل جدی بر تردد ها صورت گیرد و کارت واکسن رانندگان ایرانی و غیر ایرانی کنترل و محل های قرنطینه معین گردد تا به محض شناسایی سویه های تازه ویروس کرونا، این افراد طی گذراندن 15 روز و با داشتن آزمایش pcr منفی وارد کشور بشوند تا با واکنش فعالانه از ورود این سویه های ویروس به استان و کشور جلوگیری گردد.

دکتر درستی با اشاره به اینکه تعداد مراجعان سرپایی و فوت ناشی از کرونا در استان کاهش پیدا نموده است ادامه داد: با افزایش حساسیت ها و رعایت دستورالعملهای بهداشتی، اندازه ابتلا به کرونا در استان رو به کاهش است و امیدواریم این رویه خوب ادامه داشته باشد و مردم همچنان به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از دورهمی ها توجه جدی داشته باشند. ش/ ایازی خبرنگار وبلاگ بازسازی ساختمان در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا

به "لزوم کنترل جدی بر تردد ها در تمامی نقاط مرزی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم کنترل جدی بر تردد ها در تمامی نقاط مرزی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید