معرفی بعضی از سواحل پنهان دنیا

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، خبرنگاران/ این خبر پیرامون معرفی بعضی از سواحل پنهان دنیا برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

معرفی بعضی از سواحل پنهان دنیا

استان چومپون که در جنوب تایلند نهاده شده، علیرغم داشتن مجموعه ای از 40 جزیره و سواحل ماسه ای سفید از دید گردشگران پنهان مانده است. محیط این استان برای انجام اقدامات توانبخشی مرجان و سایر ابتکارات سازگار با محیط زیست مناسب است.

دوستداران محیط زیست در بازدید از سواحل علاقه زیادی به تماشا لاکپشت های دریایی دارند. آنها می توانند این لاکپشت های دوست داشتنی را به دور از ازدحام درسواحل (Playa El Esteron) واقع در قسمت شرقی السالوادور پیدا نمایند.

(Anse Georgette) یا جزیره پرزلین واقع در جزیره سیشل یکی دیگر از سواحل پنهان دنیا است. این ساحل غیر طبیعی با ماسه های سفید توسعه چندانی نیافته و به تبع آنچنان که باید شناخته نشده است.

جزیره کوجیرا جیما (Kujira-Jima or Whale Island) در ژاپن بدلیل شباهت ظاهری به شکل نهنگ با نام جزیره نهنگ شناخته می گردد. این جزیره خصوصی دور از دسترس و بسیار آرام است.

خلیج بزوکاله (Bozukkale Bay)در مارماریس ترکیه و نوک جنوبی شبه جزیره بوزبورون نهاده شده است. این خلیج فقط با قایق قابل دسترسی است و فضایی آرام را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد.

رسیدن به پانتربیچ (Panther Beach)در کالیفرنیا سخت است. این ساحل دورافتاده که در حدود 10 مایلی سانتاکروز نهاده شده با امواج توفنده، صخره های پرپشت و یک قوس ماسه سنگی طلایی مجذوب کنندهیت های زیادی برای گردشگران دارد.

جزیره سیاه در استان پالاوان (یکی از استان ها و جزایر کشور فیلیپین) برای اکتشاف در زیر آب مناسب است.

ساحل جزیره سیاه با صخره های برجسته وتاریک ایستاده در برابر طبیعت سرسبز و باغ مرجانی رنگارنگ در وسط کشتی جنگی بسیار مجذوب کننده و تماشای است، اما چنان که باید و شاید شناخته نشد.

برای رسیدن به ساحل نانجیزال در لندز اند انگلستان باید یک جهت طولانی را پشت سر بگذاریم. این ساحل که به نوعی ایزوله شده است، با داشتن صخره های گرانیتی و غار ها بسیار مجذوب کننده است.

(Punta Aderci) در ایتالیا با صخره های چشمگیر مجذوب کنندهیت زیادی برای گردشگران دارد و امکان لذت بردن از فضای آرام را به آنها می دهد.

ساحل (Gunung Payung) در بالی یکی از سواحل پنهان دنیا است. بازدیدنمایندگان این ساحل می توانند یک مجموعه معبد بالیو هندو را در حدود 300 پله بالاتر از ساحل ببینند.

گردشگران برای رسیدن به ساحل (Playa Mina) در کاستاریکا به یک وسیله نقلیه ویژه احتیاج دارند بنابراین فضای این ساحل بسیار آرام است.

ساحل هیرکتیا Hiriketiya Beachدر سریلانکا با طبیعت احاطه شده و یک خلیج کوچک به شکل نعل اسب است.

ساحل هیرکتیا یکی از سواحل پنهان دنیا است.

گردشگران می توانند با یک کشتی تفریحی از ساحل کیتی میلر واقع در جزیره فیلیپ بازدید نمایند. آنها می توانند در این ساحل علاوه بر تماشا طیف گسترده ای از حیوانات دریایی، دماغه کشتی را که در سال 1906 در معرض شلیک نهاده شد، ببینند.

ساحل هونوشی در ژاپن و جزیره (Don Pedro) در فلوریدا نیز از سواحل پنهان دنیا بحساب می آیند.

منبع: همگردی

به "معرفی بعضی از سواحل پنهان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بعضی از سواحل پنهان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید