موزه زمان، میزبان ساعت های رومیزی لوکس از دکوراسیون خانه های قدیمی

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، موزه زمان تهران یکی از گنجینه های تاریخ، معماری و هنر ایرانی است که در خود اشیایی تاریخی و گران بها را جای داده است. در این قسمت از گزارش خبرنگاران از این موزه به تماشا تصاویری از ساعت های رومیزی لوکس در این موزه می نشینیم.

موزه زمان، میزبان ساعت های رومیزی لوکس از دکوراسیون خانه های قدیمی

ساعت رومیزی یکی از لوازم ارزشمند و ملزومات زندگی با نظم، از دوران گذشته است که امروزه با ظهور تکنولوژی و گوشی های هوشمند و لپ تاپ، کمتر در خانه های ما دیده می شوند. اما در گذشته وجود این ساعت ها نه تنها به عنوان یکی از لوازم برای اطلاع از زمان در طول شبانه روز تلقی می شد، بلکه هدیه ای ارزشمند و گران بها به شمار می آمد و در نمونه های لوکس این ارزش بالا کرد بیشتری پیدا می کرد. نمونه هایی که امروز در تهران می توانیم از آن ها تماشا کنیم و نشان از ارزش بالای این ابزار زمان سنجی دارد، ساعت هایی است که ملکه ویکتوریا به ناصرالدین شاه قاجار هدیه داده و در کاخ گلستان واقع شده است. یا نمونه هایی که از سران کشورهای دیگر به شاهان ایران هدیه داده شده است و در موزه های مختلف ایران به نمایش در آمده اند. موزه زمان به عنوان موزه تخصصی زمان و ابزارآلات سنجش زمان، ساعت های رومیزی گران بها و زیبایی را در خود جای داده است که تماشا آن ها می تواند نظر شما را به عنوان بیننده، به کلی درباره اینکه ساعت رومیزی صرفا یک ابزار ساده برای آگاهی از اوقات روز است عوض کند. با تصاویر اختصاصی وبلاگ بازسازی ساختمان از موزه زمان همراه باشید تا با نیز به تماشا بخش ساعت های رومیزی لوکس در این موزه بپردازیم.

کدام یک از ساعت های به نمایش در آمده در این بخش از موزه توجه شما را بیشتر به خود جلب کرد؟ آیا شما نیز قبلا در موزه زمان حضور داشته اید؟ نظرات خود را با وبلاگ بازسازی ساختمان و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "موزه زمان، میزبان ساعت های رومیزی لوکس از دکوراسیون خانه های قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه زمان، میزبان ساعت های رومیزی لوکس از دکوراسیون خانه های قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید