هشدار بزوس درباره شرایط هولناک اقتصاد آمریکا

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، بنیانگذار شرکت آمازون هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است در حال حرکت به سمت یک رکود شدید باشد چرا که نرخ تورم فزاینده باعث مسائل زیادی خواهد شد.

هشدار بزوس درباره شرایط هولناک اقتصاد آمریکا

راشاتودی نوشت: جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است در حال حرکت به سمت یک رکود شدید باشد چرا که نرخ تورم فزاینده باعث مسائل زیادی خواهد شد.

وی این اظهارات را همراه با بازنشر مصاحبه دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس با شبکه سی ان بی سی CNBC در توییتر اعلام کرد.

سولومون در آن مصاحبه هشدار داده بود که شانس زیادی را برای رکود در ایالات متحده می بیند. وی به صاحبان مشاغل توصیه کرد که محتاط باشند و برای نوسانات بیشتر بازار آماده شوند، زیرا موانع رشد مالی در حال افزایش است.

بزوس در واکنش به این موضوع در توییتر نوشت: بله، احتمالات در این اقتصاد به شما می گویند که خود را باید برای شرایط سخت پیش رو آماده کنید.

این میلیاردر با اظهارات خود به جمع کثیری از سرمایه گذاران، مدیران و تحلیلگران برجسته از جمله جیمی دیمون، مدیر عامل بانک جی پی مورگان که زنگ خطر را برای اقتصاد ایالات متحده به صدا در آورده اند، پیوسته است.

اقتصاددانان می گویند که تورم همچنان یک مشکل دائمی برای اقتصاد ایالات متحده خواهد بود.

نرخ تورم فعلی 8.2 درصد بالاترین نرخ تورم از سال 1981 محسوب می گردد. در عین حال، بر اساس داده های رسمی منتشر شده در اوایل ماه جاری میلادی، شاخص اصلی قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) که شامل مواد غذایی و انرژی نمی گردد، تا سپتامبر 6.6 درصد افزایش یافت.

پیش از این در امسال میلادی، بزوس دولت بایدن را به علت کوشش برای گمراه کردن آمریکایی ها در خصوص تورم سرزنش کرد و استدلال کرد که افزایش مالیات بر شرکت ها و ثروتمندان هزینه های مصرف کننده را کاهش نمی دهد.

وی بعلاوه تأکید کرد که علت واقعی تورم، سیاست های محرک کاخ سفید است که شاهد تزریق پول به یک اقتصاد بیش از حد فعال و تورمی بود.

وبلاگ بازسازی ساختمان مالی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هشدار بزوس درباره شرایط هولناک اقتصاد آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار بزوس درباره شرایط هولناک اقتصاد آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید