قانون تسرّی با موافقت دولت در لایحه بودجه 1400 گنجانده می شود

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، رئیس سازمان زندان ها با اشاره به سختی ها و مسائل شغل زندانبانی تأکید کرد: در راستای جبران این سختی ها و با پیگیری های اجرا شده، اجرای قانون موسوم به تسرّی که در سال 91 تصویب و تا به امروز اجرا نشده بود، با موافقت دولت در لایحه بودجه 1400 گنجانده خواهد شد.

قانون تسرّی با موافقت دولت در لایحه بودجه 1400 گنجانده می شود

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بازسازی ساختمان، مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به ابلاغ بخشنامه ویژه رئیس دستگاه قضا برای پایش زندانیان شرح داد: بر اساس این بخشنامه تلاش سازمان زندان ها این خواهد بود که کسی بدون دلیل در زندان ها نماند و برای کسانی که زندان برایشان ضرورت و فایده ندارد، تصمیم دیگری گرفته شود.

وی با اشاره به سختی ها و مسائل شغل زندانبانی تأکید کرد: در راستای جبران این سختی ها و با پیگیری های اجرا شده، اجرای قانون موسوم به تسرّی که در سال 91 تصویب و تا به امروز اجرا نشده بود، با موافقت دولت در لایحه بودجه 1400 گنجانده خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه در واکنش به این گزارش با تقدیر از زحمات کارکنان سازمان زندان ها، تأکید کرد: اگر حق و حقوقی برای این کارکنان زحمت کش در قانون در نظر گرفته شده است، چرا نباید به طور کامل اجرا شود؟ لازم است برای تحقق این حق و حقوق پیگیری ها را تا آخر ادامه دهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قانون تسرّی با موافقت دولت در لایحه بودجه 1400 گنجانده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون تسرّی با موافقت دولت در لایحه بودجه 1400 گنجانده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید