اخبار مجلس

نماینده مجلس: غنی سازی 60 درصدی موضع مقتدارنه ایران است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غنی سازی 60 درصد اورانیوم پاسخ مناسبی به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بود، گفت: دشمنان باید بدانند موضع ایران در قبال آن ها موضعی از سر اقتدار است نه انفعال.

6 آذر 1401

30 حمایت نو وزارت ارتباطات از کسب و کار ها در فضای مجازی ، پلتفرم های ایرانی ظرفیت خود را نشان داده اند

وزیر ارتباطات گفت: باید به صورت ملی از کسب و کار های مجازی حمایت کرد، بنابراین نیازمند عزم و اراده همه نهاد ها و دستگاه ها هستیم.

11 آبان 1401

تخصیص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شهرستان سامان

فرماندار سامان گفت: برای توسعه این شهرستان چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تصویب شده است.

27 شهریور 1401

میرسلیم: واردات خودرو به وسیله خودروسازان داخلی ایرادی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره راهکارهای کاستن از قیمت خودرو داخلی تا 20 درصد، توضیحاتی ارائه داد.

2 شهریور 1401

بایدن لایحه تقویتی را امضا کرد ، تخصیص52.7 میلیارد دلار برای مقابله با چینطرح 52 میلیارد دلاری کنگره برای مقابله با چین ، صنعت گران آمریکایی یارانه می گیرند

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، روز سه شنبه لایحه 52.7 میلارد دلاری را به منظور تقویت رقابت آمریکا با چین در عرصه تحقیقات و تولید تراشه های نیمه هادی امضاء کرد.

20 مرداد 1401

رد ادعای میلیچ درباره استقلال به وسیله فیفا

باشگاه استقلال در پرونده شکایت بازیکن سابق کروات این تیم پیروز شد.

31 تیر 1401

حمایت از فراوری دانش بنیان و اشتغال آفرین راهبرد اصلی صنعت کشور است

خبرنگاران/خراسان رضوی معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از فراوری داخلی، دانش بنیان، اشتغال آفرین و بومی سازی صنایع به عنوان راهبرد اصلی در وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال خواهد شد.

1 تیر 1401

واریز 10 هزار میلیارد به صندوق تثبیت بازار سرمایه

به گزارش خبرنگاران، رئیس هیأت عامل صندوق تثبیت در مورد آغاز مجدد واریز مبالغ حمایتی از سوی صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: بر اساس مذاکرات و توافقات اخیر، در روز پنجشنبه 30 دی ماه 1400، بخشی از مانده مبلغ کل قابل سرمایه گذاری به وسیله صندوق...

15 خرداد 1401

کمبود بودجه برای اجرای رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگاران، بررسی نهایی لایحه نظام رتبه بندی معلمان، 24 آذر در مجلس شورای اسلامی انجام شد و در نهایت به تصویب نمایندگان رسید اما ابهاماتی درباره اجرا شدن یا نشدن آن وجود دارد.

29 بهمن 1400

جولان دلالان در بازار خودرو با کد ملی

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حذف قرعه کشی خودرو گفت: بعضی افراد سودجو با سوء استفاده از کد ملی افراد به دلال بازی در بازار خودرو مشغولند.

24 بهمن 1400

تصویب بیش از 6هزار میلیاردتومان اعتبار عمرانی در سفر دولت به لرستان

رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه لرستان گفت: بیش از 6 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی بدون احتساب طرح های سد معشوره، راه آهن و قلعه فلک الافلاک در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان تصویب شده است.

23 بهمن 1400

تامین بیش از 1200 تن میوه شب عید در هرمزگان

خبرنگاران/هرمزگان مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: مقدمات تامین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال به اندازه هزار و 200 تن در هرمزگان فراهم شد.

18 بهمن 1400

نظارت جدی بر بودجه عمرانی، لازمه تحقق توسعه شهری است

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بر نظارت جدی بودجه عمرانی تبریز تاکید کرد.

5 بهمن 1400

ناچار به افزایش قیمت شدیم

در پی بحث های اخیر پیرامون افزایش قیمت و فراخوانده شدن انجمن صنفی صنعت تایر برای ارائه توضیحاتی در این رابطه، سخنگوی انجمن مذکور، ضمن تاکید بر اینکه مستندات حداقل دو ماه پیش برای سازمان حمایت ارسال شد، به روز شدن قیمت تایر با توجه به تورم حاکم بر اقتصاد...

24 آبان 1400

تورم عربستان در آستانه صفر شدن!

نرخ تورم عربستان در کاهشی کم سابقه به محدوده صفر درصد نزدیک شد.

2 شهریور 1400

قالیباف: امام راحل با تمام وجود به معجزه مردم اعتقاد داشت

تهران (پانا) - رئیس مجلس نوشت: پیروی از آن مرد الهی و حراست از نهاد مقدس جمهوری اسلامی که بر دو پایه مردم باوری و خداباوری پایدار است، تنها رمز پیروزی است.

25 تیر 1400

اعطا: شهرداری برنامه ای برای انجام مصوبات بر زمین مانده شورا ندارد

عضو شورای شهر تهران از هیات رییسه شورا خواست که در ماه های پایانی شورا، تدبیری اتخاذ شود که بخشی از مصوبات روی زمین مانده شورای شهر به نتیجه برسد.

2 تیر 1400

اصلاح فرایند مدیریت پسماند در پایتخت، طرحی برای کاهش زباله گردی خبرنگاران

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برای زیست پذیر ماندن پایتخت الزامی جز اصلاح فرایند مدیریت پسماند نیست، گفت: دستاورد طرح جامع مدیریت پسماند، کاهش زباله گردی و بهبود منظر شهری است.

10 اردیبهشت 1400

جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان

سردار علی اکبر جاویدان از آمادگی کامل و صد درصدی پلیس کرمانشاه برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام نوروز 1400 خبر داد و گفت: هر تصمیمی که در حوزه کاری انتظامی اتخاذ شود همکاران ما به صورت کامل آن را اجرایی خواهند کرد.

26 فروردین 1400

خبرنگاران شادمانه های نوروزی در بهار کرونایی گناباد

گناباد- خبرنگاران- در روزهای پایانی فصل زمستان جلوه های هزار رنگ بهار آغوش خود را گشوده و به زندگی حال و هوای دیگری می دهد، این تغییر میمون با شادمانی مردم در آیین های فرهنگی مختلف، نشاط بخش حیات اجتماعی است.

17 فروردین 1400
تعداد: (35)