یاران قدوس رو در روی قعرنشین لیگ جزیره، لیورپول و چلسی در تعقیب من سیتی

به گزارش وبلاگ بازسازی ساختمان، هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری هفت ملاقات شروع می گردد.

یاران قدوس رو در روی قعرنشین لیگ جزیره، لیورپول و چلسی در تعقیب من سیتی

در اولین روز از هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) هفت ملاقات برگزار می گردد که در مهمترین بازی ها لیورپول میزبان وستهام خواهد بود و چلسی در خانه برنلی به میدان می رود.

برنلی - چلسی

از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز 5 ملاقات برگزار می گردد که در یکی از این بازی ها چلسی مهمان تیم برنلی خواهد بود.

چلسی با 50 امتیاز از 25 بازی یعنی 2 بازی کمتر از تیم صدرنشین من سیتی در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و برنلی با 21 امتیاز از 25 مسابقه در رتبه هجدهم ایستاده است تا یکی از نامزدهای سقوط محسوب گردد.

ملاقات رفت دو تیم در استمفوردبریج با نتیجه مساوی یک - یک به انتها رسید.

در صورت پیروزی چلسی در این ملاقات جایگاه این تیم در جدول تغییری نخواهد کرد، اما برنلی در صورتی که بتواند چلسی را شکست دهد می تواند خود را به رتبه پانزدهم برساند و از منطقه خطر سقوط نجات پیدا کند.

آبی پوشان لندنی در 15 بازی خود با برنلی فقط یک بار شکست خورده اند و 10 بار پیروز شده اند، 4 بازی دو تیم نیز با نتیجه مساوی به انتها رسیده است.

چلسی از هفت ملاقات خارج از خانه برابر برنلی به 6 پیروزی و یک تساوی دست پیدا نموده است.

لیورپول - وستهام

در آخرین بازی امشب از ساعت 21 لیورپول در استادیوم آنفیلد میزبان تیم وستهام است.

لیورپول که به تازگی فاتح رقابت های جام اتحادیه انگلیس شده با 60 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین منچسترسیتی در رتبه دوم قرار گرفته است وستهام نیز با 45 امتیاز از 27 بازی در جایگاه پنجم قرار گرفته است و در صورت پیروزی در این ملاقات می تواند جای منچستریونایتد را در رتبه چهارم بگیرد.

سرخ پوشان مرسی ساید در 48 بازی خانگی برابر وستهام فقط در یک بازی شکست خورده اند، اما در 35 بازی به پیروزی رسیده اند و 12 ملاقات دو تیم هم به تساوی انجامیده است.

ملاقات رفت دو تیم در این فصل با نتیجه 3 بر 2 به سود وستهام به انتها رسید و حالا این تیم در پی آن است که پس از فصل 16-2015 یک بار دیگر برابر سرخپوشان دبل کند.

لیورپول در 10 بازی از 11 بازی اخیر خود برابر وستهام حداقل دو گل به ثمر رسانده و در مجموع 31 بار دروازه این تیم را باز نموده است.

لیورپول در 17 بازی اخیر خانگی خود در لیگ بدون شکست بوده و 13 پیروزی و 4 تساوی کسب نموده است. این تیم در هشت برد آخر 26 گل زده و فقط 2 گل دریافت نموده است.

برنامه سایر ملاقات ها به توضیح زیر است؛

لستر سیتی- لیدزیونایتد؛ ساعت 16استادیوم کینگ پاور

نوریچ - برنتفورد؛ ساعت 18 و 30 استادیوم کارو رود

یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد با 24 امتیاز از 27 بازی در رتبه پانزدهم جدول هستند و نوریچ با 17 امتیاز از 26 قعرنشین لیگ جزیره است.

نیوکاسل برایتون ساعت 18 و 30 استادیوم سنت جیمز پارک

استون ویلا - ساوتهمپتون ساعت 18 و 30 استادیوم ویلا پارک

ولورهمپتون - کریستال پالاس ساعت 18 و 30 استادیوم مولینیو

بیشتر بخوانید

  • لیدز صفر - تاتنهام 4/ بیلسا مغلوب کونته شد

وبلاگ بازسازی ساختمان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یاران قدوس رو در روی قعرنشین لیگ جزیره، لیورپول و چلسی در تعقیب من سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاران قدوس رو در روی قعرنشین لیگ جزیره، لیورپول و چلسی در تعقیب من سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید